فاز دوم بازسازی قلعه تاریخی برکوه با همت یکی از خیرین فرهنگی به اتمام رسید (بازسازی آپارتمان)

به گزارش مجله پزشکی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، فاز دوم بازسازی قلعه تاریخی برکوه با همت یکی از خیرین فرهنگی به اتمام رسید.

فاز دوم بازسازی قلعه تاریخی برکوه با همت یکی از خیرین فرهنگی به اتمام رسید (بازسازی آپارتمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

هادی حق پناه، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سربیشه گفت: از ابتدای امسال با همت یکی از اهالی فرهنگ دوست و علاقمند به حوزه میراث فرهنگی این روستا، فاز دوم بازسازی قلعه تاریخی برکوه آغاز شد و اکنون پس از گذشت 11 ماه این فاز نیز خاتمه یافت.

وی اضافه کرد: در فاز اول بازسازی این قلعه که سال گذشته انجام شد، دیواره های بیرونی بنا با پیشرفت فیزیکی 40 درصد مورد بازسازی نهاده شد و در فاز دوم ادامه دیواره ها و برج های قلعه بازسازی شد.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سربیشه گفت: امیدواریم ورود افراد خیر و دوستدار میراث فرهنگی به حوزه بازسازی و نگهداری از آثار تاریخی ادامه دار باشد.

وی اعلام کرد: با توجه به تعدد آثار تاریخی و محدودیت امکانات میراث فرهنگی، ورود خیرین فرهنگی و مردم یکی از الزامات در ادامه نگهداری و حفظ مواریث فرهنگی است.

قلعه برکوه در ردیف آثار تاریخی شاخص سربیشه قرار گرفته است، قدمت آن به دوران صفویه و قاجار بر می شود و بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1612

به "فاز دوم بازسازی قلعه تاریخی برکوه با همت یکی از خیرین فرهنگی به اتمام رسید (بازسازی آپارتمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز دوم بازسازی قلعه تاریخی برکوه با همت یکی از خیرین فرهنگی به اتمام رسید (بازسازی آپارتمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید