لغو سخنرانی دختر ترامپ به دلیل اعتراض به سرکوب معترضان آمریکایی

به گزارش مجله پزشکی، سخنرانی ایوانکا ترامپ مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه ایالتی ویچیتا در اعتراض به واکنش دولت این کشور در مقابل معترضان به نژادپرستی، لغو شد.

لغو سخنرانی دختر ترامپ به دلیل اعتراض به سرکوب معترضان آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنرانی ایوانکا ترامپ، دختر عظیم رئیس جمهور آمریکا و از مشاوران ارشد وی در دانشگاه ایالتی ویچیتا به دلیل نقدها از برخورد دولت دونالد ترامپ با معترضان به مرگ جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی که به دست پلیس این کشور به قتل رسید، لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا، پس از لغو این سخنرانی، ایوانکا ترامپ از این اقدام انتقاد و نسخه ای از سخنرانی خود را در توییتر منتشر کرد.

جنیفر ری استادیار رسانه های تصویری در دانشگاه ویچیتا در مطلبی خطاب به مدیران این دانشگاه نوشت: ما ایستادگی برای چیزی که درست است را در هر زمان و مکانی، به دانشجویان خود بدهکاریم. به نظر دانشجویان رنگین پوست ما و به نظر من، دعوت از ایوانکا ترامپ برای سخنرانی در زمان کنونی، این پیغام را مخابره می نماید که دانشکده فن آوری ویچیتا تنوع (نژادی) را جدی نمی گیرد.

وبگاه شبکه خبری ان بی سی نیوز امروز گزارش داد که بیش از 280 دیپلمات، ژنرال و مقام امنیت ملی در آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور خواسته اند از نیروی نظامی برای اهداف سیاسی استفاده نکند.

جمهور آمریکا اخیرا تهدید نموده بود که در صورت عدم اقدامات لازم از سوی فرمانداران ایالتی برای سرکوب معترضان، نظامیان ارتش را با دستور مستقیم خود در خیابان ها مستقر خواهد نمود.

تظاهرات گسترده رنگین پوستان آمریکایی در بیش از 75 شهر ایالات متحده، بعد از کشته شدن فلوید زیر زانوی یک مأمور پلیس شهر مینیاپولیس، از دوازده روز پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد.

بر اساس نظرسنجی مشترک شبکه پی بی اس، موسسه نظرسنجی ماریست و رادیو ان پی آر، از هر 10 شهروند آمریکایی، 6 نفر این تظاهرات را قانونی دانسته و 67 درصد معتقدند ترامپ موجب افزایش تنش در این خصوص شده است.

لی میرینگوف مدیر موسسه ماریست در این باره به شبکه هیل گفت: فکر می کنم آنچه در حال وقوع است حرکت ترامپ بر خلاف جهت افکار عمومی است.

میرینگوف با اشاره به مواضع سرسختانه ترامپ علیه معترضان آمریکایی گفت: مردم از این رویکرد کاخ سفید استقبال نمی نمایند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 468

به "لغو سخنرانی دختر ترامپ به دلیل اعتراض به سرکوب معترضان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو سخنرانی دختر ترامپ به دلیل اعتراض به سرکوب معترضان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید