مادورو: امیدوارم با دولت جدید ایالات متحده وارد گفت&zwnjوگو شویم

به گزارش مجله پزشکی، رئیس جمهوری ونزوئلا با اعلام اینکه ترامپ در اوایل ریاست جمهوری خودش به دنبال برقراری تماس با مقام های کاراکاس بوده، گفت: امیدوارم که با دولت جدید ایالات متحده وارد تبادل نظر شویم.

مادورو: امیدوارم با دولت جدید ایالات متحده وارد گفت&zwnjوگو شویم

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، ونزوئلا و ایالات متحده سال گذشته میلادی و پس از آن روابط دیپلماتیک خود را قطع کردند که واشنگتن به همراه ده ها کشور دیگر خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون را به عنوان رئیس جمهوری مشروع ونزوئلا به رسمیت شناخت و مساله تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2018 را پیش کشید.

مادورو، گوآیدو را دست نشانده و بازیچه آمریکا می داند که به دنبال سرنگونی دولت کاراکاس است.

مادورو در یک نشست حبری از کاخ ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: امیدواریم که با روی کار آمدن دولت جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا آنها زمان برای فکر کردن داشته باشند و امیدواریم که آنها مذاکرات احتمالی را بین دولت های کاراکاس و واشنگتن برقرار نمایند. اوایل 2017، دلسی رودریگز، معاون من که در آن موقع وزیر خارجه بود به مراسم تحلیف ترامپ دعوت شد اما به دلیل یکسری رویدادها در آن مراسم شرکت نکرد.

وی اضافه نمود: ترامپ بعدا من را برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در 2018 دعوت کرد تا با او دیداری داشته باشم. من آماده این تبادل نظر بودم اما دولت آمریکا از برگزاری چنین دیداری جلوگیری کرد.

در همین حال، مادورو گفت که صدها تن از کارمندان فاسد در صنعت نفت و گاز ونزوئلا به نفع آمریکا کار می نمایند و با اطلاعات این کشور همکاری دارند.

وی اضافه نمود: هزاران مورد پرونده مربوط به نفوذ در صنعت نفت و گاز کشور به وسیله سفارت آمریکا در ونزوئلا وجود دارد. مواردی وجود دارد که آنها به رئیس این صنعت رشوه داده باشند و او را فاسد و اغوا نموده باشند. اما اینکه چه سطحی از نفوذ در داخل این صنعت وجود دارد، هنوز معلوم نیست. ما در حال پاکسازی این صنعت به صورت تدریجی هستیم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 773

به "مادورو: امیدوارم با دولت جدید ایالات متحده وارد گفت&zwnjوگو شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: امیدوارم با دولت جدید ایالات متحده وارد گفت&zwnjوگو شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید