لیموزینی سه نفره و فاقد غربیلک فرمان

به گزارش مجله پزشکی، هونگچی به عنوان قدیمی ترین خودروساز چینی در سال 1958 کار خود را آغاز نموده است. محصولات این شرکت در ابتدا فقط توسط مدیران رده بالای دولتی استفاده می شدند اما در سال 1981 اوضاع تغییر کرد.

لیموزینی سه نفره و فاقد غربیلک فرمان

به گزارش خبرنگاران، گروه فاو این برند را در اواسط دهه 90 میلادی نونوار کرد و هونگچی هم اکنون در حال عرضه 6 محصول در بازار چین شامل 4 سدان و 2 کراس اوور می باشد.

در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 هونگچی با کانسپت L خود نگاهی به آینده داشته است. اطلاعات رسمی زیادی از این خودرو منتشر نشده اما بعضی منابع خبری گفته اند این سدان مدرن شده از سال 2023 روانه خط فراوری خواهد شد. هنوز معین نیست که نسخه فراوریی این لیموزین همین ویژگی های خاص مدل مفهومی را خواهد داشت یا خیر.

L کانسپت به فرم یک سدان/لیفت بک عظیم با خط سقف خمیده و پروفایل جانبی کوپه مانند معرفی شده است. بدنه دارای دو رنگ سفید و تیره بوده و یک الگوی الماسی شکل جالب در بخش پشتی بکار رفته است.

با ورود به داخل کابین شرایط جالب تری را خواهید دید جایی که طراحی سه نفره با یک جایگاه در جلو و دو جایگاه در عقب دیده می شوند.

ظاهراً خبری از جایگاه سرنشین جلو نیست بنابراین جایگاه عقب را می توان گسترش داد تا موقعیت ریلکس تری برای راحتی بیشتر ایجاد گردد.

دیگر ویژگی جالب این خودرو لوستر آویزان بین جایگاه های عقب است که با تریم درخشان کابین و چراغ های LED بیشمار فضایی روشن و متفاوت را ایجاد نموده اند.

پوشش چرم دو رنگ نیز جزو دیگر ویژگی های این خودرو می باشد. نهایتاً باید گفت L کانسپت فاقد غربیلک فرمان بوده و احتمالاً از سیستم خودران سود می برد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1021

به "لیموزینی سه نفره و فاقد غربیلک فرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیموزینی سه نفره و فاقد غربیلک فرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید