طراحی ویلا: مصاف استون ویلا و برنلی هم به تعویق افتاد؛ افزایش تعداد بازی های لغو شده لیگ برتر به 10 مورد

به گزارش مجله پزشکی، بازی خانگی تیم فوتبال استون ویلا برابر برنلی هم به لیست بلندبالای بازی های لغو شده لیگ برتر انگلیس اضافه شد.

طراحی ویلا: مصاف استون ویلا و برنلی هم به تعویق افتاد؛ افزایش تعداد بازی های لغو شده لیگ برتر به 10 مورد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استون ویلا با انتشار بیانیه ای از لغو بازی خانگی امروز (شنبه) این تیم برابر برنلی در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس اطلاع داد.

علت لغو این بازی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در تیم میزبان بوده است.

به این ترتیب شمار بازی های لغو شده لیگ برتر انگلیس به خاطر ابتلای بازیکنان تیم های شاغل در این لیگ طی دو هفته اخیر به 10 مورد افزایش پیدا کرد.

پیش از این، 5 بازی دیگر از بازی های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس لغو شده بودند که شامل مصاف خانگی منچستریونایتد - برایتون، ساوتهمپتون با برایتون، واتفورد با کریستال پالاس و وستهام با نوریچ سیتی بود.

به این ترتیب تنها بازی امروز هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس که امروز برگزار می گردد، مصاف آرسنال با لیدز در استادیوم الندرود است که از ساعت 21 به وقت تهران شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1326

به "طراحی ویلا: مصاف استون ویلا و برنلی هم به تعویق افتاد؛ افزایش تعداد بازی های لغو شده لیگ برتر به 10 مورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا: مصاف استون ویلا و برنلی هم به تعویق افتاد؛ افزایش تعداد بازی های لغو شده لیگ برتر به 10 مورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید