ملی پوش شیرجه: در شهرستان ها تخته فنر نداریم

به گزارش مجله پزشکی، ملی پوش شیرجه هدف اصلی فدراسیون برای تیم ملی در بازی های آسیایی را حضور در بین 6 تیم برتر آسیا مطرح کرد.

ملی پوش شیرجه: در شهرستان ها تخته فنر نداریم

مجتبی ولی پور در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام رضایت از آمادگی تیم ملی شیرجه اضافه نمود: شیرجه ایران در ماده سینکرو حرف هایی برای گفتن دارد. هدف اصلی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی هم حضور در بین 6 تیم برتر بازی های آسیایی جاکارتا است که رسیدن به این هدف نیز نیازمند برنامه ریزی های خوب و بلندمدت است که باید از سوی مسئولان صورت گیرد.

او در خصوص عملکرد تیم ملی شیرجه در بازی های آسیایی اظهار کرد: سطح این بازی ها حتی از بازی های جهانی هم بالاتر است. همه تیم های صاحب نام آسیایی در ورزش شیرجه، مثل چین، ژاپن، مالزی، اندونزی، کره جنوبی و حتی کره شمالی، در این بازی ها حضور دارند که کار را بسیار سخت می نماید اما با توجه به اینکه هدف ما حضور در بین تیم های برتر است باید اردوهای باکیفیت تری برای تیم ملی شیرجه برگزار کنیم.

مدال آور تیم ملی شیرجه در بازی های کشورهای اسلامی درباره شرایط فعلی خود و تیم ملی شیرجه نیز اعلام کرد: در حال حاضر اردوهای خود را پیگیری می کنیم و من هم در شهرستان خود (تبریز) تمرین های لازم را انجام می دهم تا آمادگی جسمانی خود را برای مسابقه های پیش رو حفظ کنم.

ولی پور ضمن بیان اینکه مشکل اصلی شیرجه در شهرستان ها نبود تخته دایو است تاکید نمود: در حال حاضر هیچ دایو استانداردی در شهرستان ها وجود ندارد که ورزشکاران تمرین نمایند. همه تخته های ما در شهرستان ها هم در تبریز و هم در کرمانشاه شکسته است و شرایط تمرین برای من و شهنام نظرپور بسیار سخت است. امیدوارم تخته هایی که آقای رضوانی قول آن ها را داده بود، به زودی ساماندهی شده و به داخل کشور وارد شوند.

او در خصوص کیفیت اردوهای تیم ملی اضافه نمود: یکی دیگر از مسائل مهمی که می تواند به تیم ملی شیرجه یاری کند حضور در بازی های تدارکاتی خارجی است. اگر بتوانیم در اردوهای اروپایی شرکت کنیم، قطعا عملکرد خوبی خواهیم داشت چون به شرایط مسابقه و قهرمانی نزدیک می شویم. شرایط استخرهایی که در خارج از ایران وجود دارند، به استخرهای مسابقه های بین المللی نزدیک تر است و همه ورزشکاران المپیکی در این استخرها تمرین می نمایند و اگر ما در کنار این ورزشکاران المپیکی تمرین کنیم، قطعا تکنیک های جدیدی را از آن ها الگوبرداری می کنیم.

ولی پور در خاتمه اضافه نمود: در حال حاضر نمی توانم بگویم حضور آقای آرامی به عنوان مدیر تیم های ملی مفید است یا نه چون تا به حال در کنار ایشان تمرین نکرده ام اما با برنامه هایی که او در اختیار تیم ملی قرار خواهد داد، امیدوارم تیم ملی شیرجه نتایج خوبی را کسب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 115

به "ملی پوش شیرجه: در شهرستان ها تخته فنر نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش شیرجه: در شهرستان ها تخته فنر نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید