پیرلو این هفته اخراج می گردد؟

به گزارش مجله پزشکی، به نظر می رسد این هفته آخرین فرصت برای آندره آ پیرلو خواهد بود.

پیرلو این هفته اخراج می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرایط در باشگاه یوونتوس مساعد نیست و ناکامی های هفته های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان و البته سری آ احتمال تغییر در کادر فنی را افزایش داده است. نشریه ایتالیایی کوریره دلاسرا مدعی شد در صورت شکست در ملاقات چهارشنبه شب مقابل ناپولی، باشگاه یوونتوس پس از تنها چند ماه بعد از شروع همکاری، آندره آ پیرلو را اخراج خواهد نمود.

این ملاقات معوقه از هفته سوم بوده و بالاخره بعد از جنجال های فراوان این هفته برگزار می گردد. ناپولی در ماه اکتبر قادر به سفر به تورین نبود، زیرا تست دو بازیکن این تیم مثبت شده بود. در ابتدا و طبق نظر کمیته انضباطی، ناپولی با نتیجه 0-3 مغلوب شده و یک امتیاز نیز از این تیم کم شد، اما در ادامه دادگاه تجدید نظر حکم به تکرار مسابقه داد.

حالا این ملاقات می تواند به بازی حکم و زندگی برای پیرلو تبدیل گردد. یوونتوس در جدول هم امتیاز با ناپولی در رده چهارم واقع شده است و شکست در این ملاقات امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کاهش خواهد داد.

شبکه اسپورت مدیاست نیز در گزارشی مدعی شد پیرلو در صورت شکست مقابل ناپولی قطعا اخراج خواهد شد. ممکن است ایگور تودور، دستیار پیرلو تا سرانجام فصل جایگزین او به عنوان سرمربی موقت گردد. همچنین اخباری در خصوص احتمال بازگشت مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس به این تیم نیز منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1026

به "پیرلو این هفته اخراج می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو این هفته اخراج می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید