کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 698 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه 172 بیمار در بیمارستان های مشخص کرونا بستری هستند، افزود: از این تعداد 62 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 2 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی شرح داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 49 هزار و 880 نفر بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 171 رپید تست انجام شده که 9 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های گچساران و بویراحمد و از 321 نمونه pcr انجام شده 28 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران و بهمئی بود.

دکتر یزدان پناه تاکید کرد: رفتار اجتماعی مردم در کنترل اپیدمی ویروس کرونا بسیار موثر است، چنانچه بسیاری از افراد بی توجهی عجیبی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دارند که این امر می تواند مخرب بوده و در صورت تداوم، عاملی برای مقررات سختگیرانه تر در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با توجه به ابتلا استان های مجاور به کرونای هندی که سرایت پذیری و مرگ و میر زیادتری نسبت به سایر انواع جهش یافته کرونا دارد، احتمال درگیر شدن استان طی هفته های جاری وجود دارد، همچنین لازم است دستورالعمل های بهداشتی را کاملا رعایت و از حضور در تجمعات و دورهمی ها و مسافرت به سایر استان ها پرهیز نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1116

به "کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 2 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید