گابریله گراوینا: حکم مرگ فوتبال ایتالیا را امضا نمی کنم

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران، ایتالیا یکی از درگیرترین کشورها با ویروس کروناست که هنوز هم تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور کاهش پیدا نکرده است. با این حال ضرر اقتصادی سنگینی که به باشگاه ها و فوتبال ایتالیا وارد شده، مسئولان کالچو را بر آن داشته تا تکلیف این فصل مسابقات را تعیین نمایند.

گابریله گراوینا: حکم مرگ فوتبال ایتالیا را امضا نمی کنم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بعضی اعتقاد دارند شرایط برای برگزاری ادامه فصل فراهم نیست و فدراسیون فوتبال این کشور باید این فصل را تمام شده اعلام کند.

گابریله گراوینا با اشاره به این موضوع مخالفت خود با تعطیلی سری آ را اعلام و تاکید نمود: تا زمانی که من رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هستم، هرگز حکم توقف این فصل را امضا نخواهم کرد چون این به معنای مرگ فوتبال ایتالیا خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ادامه داد: فقط در صورتی این حکم را امضا خواهم کرد که شرایط مشخصی در خصوص سلامت همگانی وجود داشته باشد و من قانع شوم که سلامت مردم با خطر جدی روبرو خواهد شد.

وی در خصوص دلایل مخالفتش با تعطیلی مسابقات هم گفت: در صورت تعطیلی کامل لیگ سیستم ما 700 تا 800 میلیون یورو ضرر می نماید ولی اگر بازی ها را بدون تماشاچی برگزار کنیم این ضرر 300 میلیون یورو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 371

به "گابریله گراوینا: حکم مرگ فوتبال ایتالیا را امضا نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گابریله گراوینا: حکم مرگ فوتبال ایتالیا را امضا نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید