ببینید ، تصاویر هوایی از تظاهرات گسترده در قره باغ (طراحی ویلا در سطح شیبدار)

به گزارش مجله پزشکی، تارنمای خبری ارمنستانی نیوز امروز (یکشنبه) گزارش داد که به دعوت وزیر استان آرتساخ هزاران نفر از مردم قره باغ در یکی از میادین مرکز این منطقه ارمنی نشین تجمع کردند.

ببینید ، تصاویر هوایی از تظاهرات گسترده در قره باغ (طراحی ویلا در سطح شیبدار)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مردم حاضر در این اجتماع از حامیان محیط زیست جمهوری آذربایجان خواستند تا این جاده حیات را پس از دو هفته انسداد، بازگشایی نمایند.

گذرگاه لاچین تنها جاده میان منطقه ارمنی نشین ناگورنو - قره باغ جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان است و بر اساس توافقنامه سه جانبه سال 2020 میان سه کشور ارمنستان، روسیه و جمهوری آذربایجان، صلح بانان روس بر آزادی رفت و آمد از این مسیر و دسترسی ساکنان قره باغ به ارمنستان نظارت می نمایند.

در واکنش های به انسداد گذرگاه لاچین، بسیاری از قدرت ها و کشورهای دخیل در فرآیند صلح میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، با ابراز نگرانی از بحران های انسانی ناشی از این اتفاق، خواهان از سرگیری تردد آزاد در این محور شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1608

به "ببینید ، تصاویر هوایی از تظاهرات گسترده در قره باغ (طراحی ویلا در سطح شیبدار)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، تصاویر هوایی از تظاهرات گسترده در قره باغ (طراحی ویلا در سطح شیبدار)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید