در سال 7 میلیون آنژیوکت تولید می کنیم، تولید 12 میلیارد قطعه تجهیزات پزشکی در هلال احمر

به گزارش مجله پزشکی، مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر با بیان اینکه نیاز 425 مرکز دیالیز در کشور را تامین می کنیم،گفت:سالانه 300 میلیون انواع سرنگ در این شرکت تولید می شود.

در سال 7 میلیون آنژیوکت تولید می کنیم، تولید 12 میلیارد قطعه تجهیزات پزشکی در هلال احمر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، منصور نکویی نیا،مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر در نشست خبری با اشاره به اینکه در سال 71 این شرکت تاسیس شده است،گفت: ماموریت ما تولید محصولات سلامت محور در راستای نیاز کشور و جلوگیری ارز،انتقال تکنولوژی و بکار گیری نیروهای مجرب داخلی است.

وی ادامه داد:انتقال تکنولوژی از آلمان صورت گرفت و با نظارت دقیق و کامل صورت گرفته و هنوز هم ادامه دارد ؛البته به دلیل تحریم کم شده است.

مدیرعامل تجهیزات پزشکی هلال ایران بابیان اینکه تلاش همکاران ما باعث کیفیت محصولات در سه دهه اخیر شده است افزود:در راستای تامین نیاز کشور تولید تجهیزات و صافی های مورد نیاز بیماران دیالیزی سیاستگذاری شده است و در سال 74 نخستین خط تولید صافی کشور در اینجا ایجاد شد و در این چند دهه توانستیم بخش عظیمی از نیاز مراکز دیالیز را فراهم کنیم.

نکویی نیا با اشاره به اینکه بین 50 تا 60 هزار بیمار دیالیزی در کشور داریم،ابراز داشت:با توجه به بیماری های زمینه ای این نیاز می تواند افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 7 درصد اندازه نیازافزایش دارد،متذکر شد:تا 10سال آینده تعداد نیاز به صافی و تجهیزات به 12 میلیون در سال می رسد؛در حالی که ظرفیت تولید در کشور در کل حدود 5 میلیون عدد در حال حاضر است.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر با اشاره به تولید تجهیزات قلبی و عروقی،کلیوی ،ارولوژی،ست های دیالیزی ،خون و ست برای بیماران هموفیلی ،افزود: با شروع کرونا هم در تولید محصولات ماسک و ضد عفونی کننده اقدام کردیم.

نکویی نیا از فعالیت 820 پرسنل در این شرکت خبر داد و گفت: 80 نفر از لیسانس تا دکتری در شرکت فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه به نام بزرگترین شرکت تولید محور سلامت درخاورمیانه محسوب می شویم،گفت:برنامه ریزی شده با توجه فعالیت دو خط تولید صافی خط سوم را هم از آلمان مستقر کنیم.

نکویی نیا افزود:بیماران دیالیز در هفته 3نوبت باید تحت دیالیز قرار گیرند و ما در تامین دیالیز و صافی اقدام می کنیم که این کار در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی با بیان اینکه ست دیالیز به صورت ست کامل ارائه می شود،گفت:بخش تکنودیالیز داریم که خدمات پس از فروش ارائه می شود؛ ضمن اینکه ما30 استان کشور،287 شهر و 405 بیمارستان در کل کشور را پوشش می دهیم.

وی از فعال بودن 425 مرکز دیالیز در کشور خبر داد و افزود:4200 دستگاه دیالیز فعال است که مراقبت و نگهداری آنها را پوشش می دهیم.

نکویی نیا با اشاره به تولید بیکربنات در این شرکت،یادآور شد:انواع سرنگ ها را تولید می کنیم ضمن اینکه سالانه 300 میلیون انواع سرنگ داریم و تولید آنژیوکت هم از تولیدات دیگر ماست.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر با تاکید بر اینکه یکی از بهترین آنژیوکتها را در خاورمیانه تولید می کنیم،گفت:در سه دهه اخیر12 میلیارد قطعه تولید تجهیزات پزشکی داشته ایم

وی با اشاره به تولید 7میلیون آنژیوکت در سال ،گفت:در خصوص تولید این محصول ما هیچ رقیبی در بازار داخلی نداریم

نکویی نیا از برنامه ریزی برای ایجاد خط سوم تولید خبر داد و گفت:9پروژه دیگر تولید محصول هم در حال برنامه ریزی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1136

به "در سال 7 میلیون آنژیوکت تولید می کنیم، تولید 12 میلیارد قطعه تجهیزات پزشکی در هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سال 7 میلیون آنژیوکت تولید می کنیم، تولید 12 میلیارد قطعه تجهیزات پزشکی در هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید