سود نقدی تقسیمی چند نماد بورسی معین شد

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران، بعضی از شرکت های بورسی امروز گزارش تصمیمات مجمع عمومی خود را در وبسایت کدال منتشر کردند و در آن از میزان سود نقدی تقسیمی سهامدارانشان خبر دادند.

سود نقدی تقسیمی چند نماد بورسی معین شد

یکی از این شرکت ها شرکت شهد ایران (غشهد) بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، این شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه خود که روز پنج شنبه برگزار گردید از تقسیم سود نقدی 25 تومانی به سهامدارانش اطلاع داد.

دیگر شرکتی که گزارش مجمع عمومی سالیانه خود را منتشر کرد شرکت صنعتی پارس خزر (لخزر) بود که گزارش تصمیمات مجمع 16 تیر خود را در وبسایت کدال منتشر کرد. بر این اساس این شرکت از 4365 ریال سود محقق شده خود به ازای هر سهم 1500 ریال را به صورت نقدی به سهامدارنش تخصیص خواهد داد که معادل 34 درصد سود محقق شده این شرکت بوده است.

یکی دیگر از شرکت هایی که در روز چهارشنبه 18 تیر مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر (ثعتما) بوده که در گزارش تصمیمات خود سود نقدی 15 تومانی را به ازای هر سهم برای سهامدارانش اختصاص داده که تنها 11 درصد کل سود محقق شده این شرکت در سال 98 بوده است.

همچنین شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه خود که در روز دوشنبه برگزار گردیده به ازای هر سهم خود سودی 90 تومانی به سهامدارانش می دهد که معادل 66 درصد سود شناسایی شده این نماد بوده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 530

به "سود نقدی تقسیمی چند نماد بورسی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود نقدی تقسیمی چند نماد بورسی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید