ویلا طراحی: مدیر باغ وحش ارم: شیر آفریقایی دچار ضایعه در ناحیه کمر است

به گزارش مجله پزشکی، اوایل امسال یک قلاده شیر نر حدودا سه ساله در یک باغ وحش شخصی در اطراف شهر گرگان به وسیله مأموران اداره کل محیط زیست استان گلستان یافت شد. با توجه به فقدان تغذیه مناسب و نگهداری در شرایط نامطلوب، شرایط جسمی خوبی نداشت بنابراین اول اردیبهشت ماه به باغ وحش ارم منتقل شد.

ویلا طراحی: مدیر باغ وحش ارم: شیر آفریقایی دچار ضایعه در ناحیه کمر است

جهت دریافت خدمات ویلا طراحی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایسنا، پرویز قندالی - مدیر باغ وحش ارم - با بیان اینکه این شیر متعلق به محیط زیست است و باغ وحش ارم صرفا درمان آن را تقبل نموده است، اظهار کرد: شیرآفریقایی دچار ضایعه در ناحیه کمر است و فعلا شرایط مناسبی ندارد. آزمایش و سی تی اسکن برای تشخیص دقیق شرایط صورت گرفته است و منتظر نتیجه از دانشکده دامپزشکی هستیم.

قندالی در خاتمه توضیح داد: بعد از آماده شدن نتیجه آزمایش با توجه به صلاح دید متخصصان و پزشکان فرایند درمان آن پیگیری خواهد شد و چه بسا با جراحی به بهبودی و سلامت برسد، ولی فعلا هیچ اظهار نظری درباره شرایط جسمی آن نمی توان کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1489

به "ویلا طراحی: مدیر باغ وحش ارم: شیر آفریقایی دچار ضایعه در ناحیه کمر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلا طراحی: مدیر باغ وحش ارم: شیر آفریقایی دچار ضایعه در ناحیه کمر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید