ممنوعیت تظاهرات ضد سرمایه داری همزمان با قرنطینه مکرون

به گزارش مجله پزشکی، خبرگزاری خبرنگاران- دولت فرانسه برگزاری هر گونه تظاهرات ضد دولتی را همزمان با قرنطینه امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور به دلایل امنیتی ممنوع اعلام نمود.

ممنوعیت تظاهرات ضد سرمایه داری همزمان با قرنطینه مکرون

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فرمانداری پاریس بیان کرد هر گونه تظاهرات جنبش ضد سرمایه داری و دیگر تظاهرات های درخواستی برای روز شنبه به دلایل امنیتی ممنوع است.

پلیس پاریس تاکید نمود، چون تظاهرات فعالان جنبش ضد سرمایه داری (جلیقه زردها) در جهت ارگان ها و سازمان های مهم دولتی از جمله الیزه، نخست وزیری، مجلس و فرمانداری پلیس و همچنین قرار دریافت در خیابان هایی که فروشگاه ها و مراکز تجاری عمده ای هستند به همین علت ممنوع است.

این در حالیست که به گفته درخواست نمایندگان تظاهرات پلیس باید مانند قبل و بر اساس قانون جهت های جایگزین را آنالیز و اعلام می کرد.

همزمانی ممنوعیت تظاهرات جنبش ضد سرمایه داری با قرنطینه امانوئل مکرون به دلیل ابتلای وی به کرونا شائبه ها را در مورد جو امنیتی حاکم بر فرانسه به ویژه در پاریس دو چندان نموده است.

با همه این کارشکنی ها برای برگزاری تظاهرات؛ مردم و فعالان جنبش ضد سرمایه داری اعلام نموده اند امروز یک راهپیمایی قدرت از کاخ رویال در پاریس آغاز خواهند کرد و به میدان اِتوآل (میدان پیروزی) ختم می نمایند و یک تجمع اعتراضی هم به سیاست های دولت آقای مکرون در میدان تروکادرو (نزدیک برج ایفل) خواهند داشت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 808

به "ممنوعیت تظاهرات ضد سرمایه داری همزمان با قرنطینه مکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تظاهرات ضد سرمایه داری همزمان با قرنطینه مکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید