کیم جونگ اون از کارخانه تراکتورسازی بازدید کرد

به گزارش مجله پزشکی، خبرگزاری رسمی کره شمالی روز پنجشنبه گزارش داد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز چهارشنبه در کنار خواهر قدرتمندش، کیم یو جونگ، از کارخانه تراکتورسازی کومسونگ بازدید کرد.

کیم جونگ اون از کارخانه تراکتورسازی بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران، در این بازدید که با همراهی مقامات ارشد صورت گرفت، کیم جونگ اون از کارخانه تراکتورسازی خواست تا نقش مهمی در حل بحران غذایی ایفا نماید که وی آن را تجارتی مهم برای آینده کشور توصیف کرد.

در این گزارش آمده است که کیم بعلاوه خواهان معین اهداف برای نوسازی فرآیند فراوری ماشین آلات کشاورزی کره شمالی و رسیدن آن به سطح کلاس جهانی شد.

کره شمالی در بحبوحه نگرانی های فزاینده در خصوص کمبود مواد غذایی، کشاورزی را تحت فشار قرار داده است. بعضی از تحلیلگران گفته اند که این کارخانه ممکن است قطعاتی برای موشک های بالستیک نیز فراوری کند.

وزیر اتحاد کره جنوبی که مسئولیت رسیدگی به روابط با همسایه خود را بر عهده دارد، اوایل امسال گفت که شرایط غذا در کره شمالی با وجود افزایش اندک تجارت با چین هنوز بد است.

کره شمالی در دهه های اخیر دچار کمبود شدید مواد غذایی شده است، از جمله قحطی در دهه 1990، که اغلب در نتیجه بلایای طبیعی بوده است، و کارشناسان بین المللی هشدار داده اند که بسته شدن مرز ها در طول همه گیری کووید-19 اوضاع را بدتر نموده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گفت، کیم جونگ اون در اوایل این هفته از مقامات ارشد به علت واکنش آن ها به خسارات سیل از جمله بیش از 270 هکتار (667 هکتار) شالیزار های برنج انتقاد کرد.

هفته گذشته، کیم پس از طوفان گرمسیری خانون که شبه جزیره کره را درنوردیده است، از زمین های کشاورزی طوفان زده بازدید کرد.

در این گزارش آمده است که کیم از کوشش های ارتش برای نجات محصولات زراعی قدردانی کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1695

به "کیم جونگ اون از کارخانه تراکتورسازی بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون از کارخانه تراکتورسازی بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید